عرضه گوشت قرمز بدون افزایش قیمت

عرضه گوشت قرمز بدون افزایش قیمت
به گزارش ایسنا، نعمت‌الله ترکی در خصوص افزایش 18 درصدی قیمت مرغ نسبت به ماه گذشته و تمهیدات استانداری برای ایام پایانی سال گفت: تا به حال قیمت‌گذاری در بخش مرغ نداشتیم و سعی کرده‌ایم عرضه و تقاضا، قیمت را تعیین کند.
وی ادامه داد: در استان تهران پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به قیمتی که در شش ماهه دوم سال وجود داشته، قیمت بدون تغییر باقی بماند و 6500 تومان تا 6800 تومان برای مصرف‌کننده در بخش گوشت مرغ متعادل است و ذخیره‌سازی گوشت مرغ برای تنظیم و کنترل بازار صورت می‌گیرد تا براساس تقاضا اگر احساس کمبود شد، با قیمت تضمینی بازار را تنظیم کنیم. در حقیقت به وسیله ذخیره‌سازی نابسامانی‌های احتمالی در بازار را کنترل می‌کنیم.

گوشت قرمز بدون افزایش قیمت عرضه می‌شود
ترکی با اشاره به افزایش 13 درصدی تولید مرغ نسبت به سال گذشته گفت: در کل کشور و استان تهران ذخیره‌سازی مناسبی در بخش گوشت مرغ انجام شده و حدود 150 هزار تن مرغ در کل کشور ذخیره‌سازی شده است و در استان تهران نیز نزدیک به 30 تا 35 هزار تن گوشت مرغ ذخیره‌سازی شده است.
وی تاکید کرد: در بخش گوشت قرمز نیز قیمتی که در نظر گرفته شده، تا پایان سال افزایش نخواهد داشت و به تناسب تقاضا و نیاز بازار عرضه گوشت قرمز با کیفیت مناسب صورت می‌گیرد.


 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com