عرضه ۱۴۰ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار در مشهد

عرضه ۱۴۰ تن گوشت قرمز طرح تنظیم بازار در مشهد
رئیس اتحادیه قصابان گوشت قرمز مشهد از تنظیم بازار عرضه گوشت ‌در مشهد خبر داد.
احمد احدی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه افزایش قیمت گوشت قرمز در مشهد نداریم و خوشبختانه در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم.
وی  افزود:700 واحد صنفی قصابی معتبر و دارای پروانه در مشهد داریم و 200 قصابی نیز متقاضی فعال نیز متقاضی پروانه هستند که مراحل قانونی را طی می‌کنند.
احدی تصریح کرد:روزانه بین 130 تا 150 تن گوشت گوسفندی و گوساله از طریق کشتارگاه صنعتی  به بازار عرضه می‌شود که این مقدار در شب‌های عید به 300تن افزایش می‌یابد.
رئیس اتحادیه قصابان گوشت قرمز خاطرنشان کرد: 140 تن گوشت قرمز بسته بندی شده به منظور تنظیم بازارشب عید از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت به طور روزانه بین 10 تا 15 تن  گوشت بین 40 واحد صنفی و غیر صنفی  توزیع می‌شود و شهروندان می‌توانند از طریق پرچم هایی که  بر سر درب این فروشگاه‌ها نصب شده است گوشت قرمز مورد نیاز خود را با قیمت مصوب خریداری کنند.
وی  افزود:با توجه به خشکسالی امسال نمی‌توان وضعیت بازار را برای سال 93 پیش بینی کرد از طرفی نمی‌توانیم ذخائر گوشت قرمز داشته باشیم چرا که وقتی گوشت در سردخانه نگهداری شود قیمت آن تنزل پیدا می‌کند به همین منظور گوشت قرمز به طور روزانه عرضه می‌شود.
وی با اشاره به این موضوع که هرساله ایام نوروز با ورود زائران در برخی اقلام غذایی با مشکل روبه رو می‌شویم اما خوشبختانه در عرضه گوشت قرمز تاکنون با مشکل کمبود روبه رو نشده‌ایم.
احدی گفت:بحث تنظیم بازار گوشت قرمز از 17اسفند آغاز شده است و تا پایان فروردین ادامه دارد امیدواریم بتوانیم در طول سال نیز شهروندان را از تنظیم بازار گوشت قرمز برخوردار سازیم.
وی افزود: شهر مشهد تنها شهری است که عرضه گوشت قرمز را باقیمت مصوب و به صورت تنظیم بازار شب عید به شهروندان عرضه می‌کند.
رئیس اتحادیه قصابان گوشت قرمز اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد شکایتی در خصوص گوشت قرمز و صنف قصابان نداشته‌ایم ضمن اینکه در سالی که گذشت هیچ واحد صنفی لغو پروانه و یا پلمپ نشده است تنها 40واحد صنفی به دلیل تغییر شغل و مباحثی از این قبیل پروانه خود را لغو کرده اند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com