فروش سویا توسط کشتارگاه ها به قیمت 1900 تومان

فروش سویا توسط کشتارگاه ها به قیمت 1900 تومان
ITPNews - از اتحادیه تعاونی های کشاورزی استان زنجان خبر رسیده که عده ای از مرغداران استان، به جهت کمبود سویا، با حضور در مزارع، گندم کشاورزان را بالاتر از قیمت اعلامی دولت ( 4200 ریال ) برای مصرف در مرغداری ها و به صورت اجباری می خرند.
همچنین اعلام شده است شرکت پشتیبانی زنجان در قبال دریافت 40 تن مرغ پرکنده، 100 تن سویا تحویل و اقدام به عقد قرارداد می نماید.
این اتحادیه اعلام کرد قیمت فروش سویا توسط انجمن کشتارگاه های زنجان، در تاریخ 24 تیر ماه 1391 بدون صدور بارنامه و فقط به صورت واریزی، 19000 ریال بوده است.

 
نظرات شما
  •  

    دکتراحمدظهیرنیا گفت : ۹۱/۰۴/۲۵

    خوب است که دراستان زنجان سویاراکشتارگاه به قیمت 19000ریال میفروشددراستان ماآذربایجان شرقی تنهاکشتارگاه موردلطف وعنایت ومرحمت وبزرگواری وحمایت شرکت پشتیبانی اموردام به قیمت واریزی ونقدوتحویل روزهای آینده بین 21000ریال تا22000ریال میفروشددراینجالازم است که تشکلهای مرغداران درکشوردریک همایش کشوری وباحضورریاست محترم جمهورازطرف ملت ایران به این سیاستگزارتحویل سویابه کشتارگاه نشان درجه یک خدمت اعطانمایندتادرتاریخ پرفرازونشیبمان بماندکه این مردم قدردان خدمتگزان خدوم خودهستند

    پاسخ...
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۱/۰۴/۲۵

    هر زمان که دولت به جای نظارت دخالت کرده وضعیت را به هم میزند چون یکسری کارمند که هیچ تخصصی در این امور ندارند تصمیماتی گرفته و اجرا میکنند که حد اکثر یکماه دوام دارد.

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۱/۰۴/۲۵

    این چه مسخره بازی است که بر سر تولید کننده بدبخت در میآورید ؟!!! چرا توان و قدرت ندارید که یک راه صحیح برای تهیه به اصطلاح خودتان نهاده ها برنامه ریزی کنید ؟!!! البته میتوانید ولی آنوقت دیگر کسانی که باید سود ببرند دستشان از سودهای آنچنانی کوتاه میشود در نتیجه پروتکل های بین آنها و سازمان جهاد و ... ازبین می رود . تا زمانی که اتحادیه ها و انجمن های مضر ازاین کشود رخت برنکنند ، همین آش و کاسه هست . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com