فعالیت 145 واحد صنعتی تولید مرغ گوشتی در زنجان

فعالیت 145 واحد صنعتی تولید مرغ گوشتی در زنجان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 145 واحد صنعتی تولید مرغ گوشتی در زنجان در سطح استان فعال است.
محمد‌رضا نهاوندی‌پور اظهارداشت: در این تعداد از واحدهای صنعتی مرغ گوشتی قطعه‌های زیادی مرغ گوشتی تولید می‌شود.
وی به تعداد قطعه و ظرفیت این واحدهای صنعتی مرغ گوشتی اشاره کرد و افزود: ظرفیت این واحدها بالغ بر 4 میلیون و 173 هزار و 450 قطعه مرغ گوشتی برآورد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه این تعداد ظرفیت بر حسب هر دوره است، گفت: تولید مرغ گوشتی در این واحدها به شکل مناسبی صورت می‌گیرد.
وی همچنین به دیگر آمار مربوط به بخش دام و طیور استان در بخش صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر مرغ گوشتی دیگر واحدهای صنعتی در بخش تولید مرغ تخم‌گذار، مرغ اجداد، مرغ مادر گوشتی، پولت، شتر مرغ مادر و توام، بوقلمون گوشتی، مرغ مادر بومی و کارخانه جوجه کشی در سطح استان فعالیت دارند.
نهاوندی‌پور با بیان اینکه وضعیت استان در بخش دام و طیور مناسب است، افزود: فعالیت مناسبی در این بخش دیده می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به تعداد واحدهای صنعتی مرغ تخم‌گذار اشاره کرد و گفت: 17 واحد تولیدی مرغ تخم‌گذار به صورت صنعتی فعالیت دارند.
وی ظرفیت این واحدها را مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: بالغ بر 792 هزار و 200 قطعه مرغ تخم‌گذار ظرفیت کاری این تعداد واحد صنعتی است.
نهاوندی‌پور با بیان اینکه این تعداد ظرفیت به صورت سالانه برآورد شده است، افزود: توسعه واحدهای صنعتی مورد توجه جدی است.                                                   
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از فعالیت یک واحد مرغ اجداد خبر داد و تاکید کرد: این واحد 15 هزار قطعه مرغ ظرفیت دارد.
وی همچنین به فعالیت 15 واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد واحد در این بخش از تولید مرغ استان فعال هستند.
نهاوندی‌پور با بیان اینکه کل گله این واحدها 892 هزار و 850 قطعه است، افزود: اهتمام جدی به توسعه بخش‌های مختلف صنعتی در بخش دام و طیور ضروری است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از فعالیت یک واحد صنعتی تولید پولت خبر داد و اظهار داشت: این واحد 41 هزار قطعه در هر دوره است.
وی با بیان اینکه دو واحد صنعتی در بخش تولید شتر مرغ مادر و توام در استان فعال هستند، افزود: این واحدها بیش از 3 هزار و 515 قطعه ظرفیت تولید دارند.
نهاوندی‌پور همچنین به بوقلمون گوشتی اشاره کرد و گفت: در این بخش از تولیدات دام و طیور صنعتی 10 واحد تولیدی در سطح استان فعالیت دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همچنین به ظرفیت تولید این واحدهای صنعتی اشاره و خاطر نشان کرد: در این واحدهای تولیدی 83 هزار و 100 قطعه ظرفیت فعال وجود دارد.
وی با اشاره به واحدهای تولیدی در بخش تولید مرغ مادر بومی، خاطر نشان کرد: یک واحد تولیدی در این بخش فعال است.
نهاوندی‌پور به ظرفیت تولید این واحد اشاره کرد و گفت: 13 هزار و 100 قطعه در سال ظرفیت تولید این واحد صنعتی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه این آمار مربوط به اواخر سال 91 است، افزود: این اطلاعات مربوط به برآوردهای سال گذشته است.
وی همچنین از فعالیت چهار کارخانه جوجه‌کشی در استان خبر داد و تاکید کرد: این 4 کارخانه دارای ظرفیت تولید 3 میلیون و 466 هزار و 240 قطعه در هر دوره را دارند.
نهاوندی‌پور همچنین تعداد کل واحدهای صنعتی را یادآور شد و اظهار داشت: در مجموع 196 واحد صنعتی در این بخش فعال است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com