فعالیت 190 مرغداری گوشتی در استان بوشهر

فعالیت 190 مرغداری گوشتی در استان بوشهر
مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از فعالیت 190 مرغداری گوشتی در استان بوشهر خبر داد.
نوذر منفرد در بازدید از صنایع کشاورزی دشتستان اظهار داشت: توسعه کشاورزی از اولویت‌های مهم در این استان است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
وی افزود: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان به ویژه در حوزه تولیدات دامی مورد تاکید این مجموعه است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در تولید گوشت قرمز و گوشت سفید است و برای ارتقای این حوزه باید تلاش بیشتری انجام دهیم.
منفرد تصریح کرد: سرکشی به مرغداری‌ها و نظارت بر تولیدکنندگان به منظور افزایش سطح کیفی تولیدات و رعایت بهداشت انجام می‌شود و این امر موجبات اعتلای مرغداران شده است.
وی اضافه کرد: فعالیت مرغداری‌های سنتی نیز با نظارت این مجموعه انجام می‌شود و تاکنون تلاش زیادی برای افزایش کیفیت تولیدات و رضایتمندی مردم انجام داده‌ایم.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از فعالیت 190 مرغداری گوشتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این تعداد مرغداری گوشتی با ظرفیت 5 میلیون و 300 هزار قطعه در هر دوره از ظرفیت‌های بالای این استان است.
منفرد بیان کرد: در شهرستان‌های 10گانه استان نسبت به افزایش کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی اهتمام می‌ورزیم و امیدواریم مدیران شهرستانی نیز تلاش کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com