قیمت نهاده های دامی یک ریال هم تغییر نکرده است

قیمت نهاده های دامی یک ریال هم تغییر نکرده است
مدیر‌کل تامین دام و فرآورده‌های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: قیمت نهاده‌های دامی افزایش نیافته است.
رضا سالمی در واکنش به گزارشی که در جلسه شورای گفت‌وگو مبنی بر افزایش 10 تا 15 درصدی نهاده‌های دامی ارائه شده است، اظهار کرد:‌ از شهریور ماه سال گذشته تاکنون قیمت نهاده‌های دامی حتی یک ریال نیز تغییر نکرده است.
وی با بیان این‌که این کالاها همچنان با ارز 1226 وارد می‌شوند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس ما قیمت‌های ثابتی را برای دامدارانی که شیر را به قیمت مصوب به کارخانه‌ها عرضه می‌کنند تعیین کرده‌ایم که براساس آن قیمت هر کیلو ذرت 600  و قیمت هر کیلو سویا 900 تومان است.
صبح دیروز رییس اتاق ایران درباره تصمیم اخیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: قرار شده گزارش دو ماهه از عملکرد فعالیت‌های کارگروه متشکل از اقتصاددانان، اتاق ایران و دستگاه‌های ذیربط در اختیار این شورا قرار گیرد که براساس آن افزایش 10 تا 15 درصدی بی‌دلیل قیمت نهاده‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور دام و نوسانات اخیر قیمت روغن در بازار به دلیل برخی ناهماهنگی‌های اجرایی، مورد توجه قرار گرفتند و مقرر شد پی‌گیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

 
نظرات شما
  •  

    ابوذر سروري گفت : ۹۲/۰۲/۱۸

    آقاي سالمي من نمي دانم چطور اين پست مهم را به شما داده اند. شما بهتر است سري به سايت هاي اعلام قيمت ها بزنيد تا متوجه شويد اين كالا ها چقدر افزرايش قيمت داشته. شما هيچ اطلاعي از قيمت ها و درد توليد كنندگان نداريد چطور اين اظهار نظر ها را مي كنيد.

    پاسخ...
  •  

    شهاب از مسجدسلیمان گفت : ۹۲/۰۲/۱۸

    از خدا بترس آقای سالمی، آه تولیدکنندگان دامنت رو میگیره
    آخه مرد حسابی چرا دروغ میگی؟ حاضرم شرط ببندم از همه بهتر میدونی که چقدر مواد اولیه گرون شده، ولی شما کارتون همینه فقط آمارسازی میکنید. به عنوان یک تولیدکننده که با سیاستهای ضد تولید امسال شماها نابود شده فقط و فقط به خدا واگذارتون میکنم. آقایون مرغدار جوجه نریزید، برای کی تولید میکنید؟؟؟ برای امسال آقای سالمی؟؟

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار گوشتی گفت : ۹۲/۰۲/۱۸

    اقای رضا سالمی در سال گذشته قیمت ذرت 600 وسویا 900تومان به ما تحویل می دادن ولی از انبار تهران یعنی کیلویی 80تومان کرایه هم به ما تعلق نمیگرفت.
    جهت اطلاع شما امسال به مرغداران ذرت کیلویی 700و سویا کیلویی 1050 در بندر تحویل می دهند یعنی 780 ذرت و1130 سویا .
    30%ذرت و20%سویا افزلیش دارد این سود جیب چه کسانی می رود فقط خدا میداند وشما وهمکا رانتان.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار نگون بخت گفت : ۹۲/۰۲/۱۸

    جناب سلامی احتمالا از اصحاب کهف باشن و خبر ندارن. والا شماره حسابشونو بدن من فردا براشون حواله کنم سیصد تن ذرت دویست تن سویا به قیمتهایی که اعلام کردن برام بفرستن. قول میدم یک تن مرغ براشون خیرات هم بکنم!

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۲/۱۹

    اینقدر به آقای سالمی سخت نگیرید ایشون هم یه رییسی داره که باید بهش بگه همه چی آرومه تا خدای نکرده از این پست مهم برداشته نشه .

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی گفت : ۹۲/۰۲/۱۹

    اقای سالمی بعد دو روز تازه فهمیدم حق باشماست /نهاده ها یک ریال گران نشده /قیمت دولتی ذرت 2000ریال وسویا 3000ریال گران شده.خوش بحال اونهایی که هز این اب گل الود ماهی میگیرند

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۲/۲۰

    احتمالا قیمتها کف برزیله؟آقای سالمی مثل اینکه حالت خوب نیست؟

    پاسخ...
  •  

    علی گفت : ۹۲/۰۲/۲۲

    آقای سالمی اطلاعات شما به روز نیست اگه وقت داشتید سری به مطبوعات و اخبار بزنید مزید امتنان میباشد اطلاعات قیمتی شما برمی گردد به دوسال پیش خواهشن به روز باشید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com