قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز با ورود به فاز دوم هدفمندی تغییر نمی‌کند

قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز با ورود به فاز دوم هدفمندی تغییر نمی‌کند
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار، کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز را به خوبی در دست دارد و این ستاد تدابیر لازم برای عدم افزایش قیمت این محصولات را در فاز دوم هدفمندی اندیشیده است.
عبدالرحمن چراغعلی در خصوص وضعیت ذخایر مرغ و گوشت قرمز و کنترل قیمت این محصولات در آستانه ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: امسال از نظر تولید مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد و وضعیت تولید بسیار مناسب است.
وی افزود: روزانه هزار تن مرغ از مرغداری‌ها خریداری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که عرضه مرغ تا پایان سال به انداز کافی باشد و نگرانی در این مورد وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: میزان ذخایر مرغ از 70 هزار تن بیشتر است و برای عرضه آن هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
وی با اشاره به وضعیت ذخایر گوشت قرمز تصریح کرد: بیشترین خرید گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان است و در مقدار خرید هیچگونه محدودیتی نداریم، بطوریکه هر چقدر تولید‌کنندگان عرضه کنند خریداری می‌شود.
رئیس امور پشتیبانی امور دام اظهار داشت: قیمت محصولات را ستاد تنظیم بازار تعیین می‌کند و برای کنترل بازار گوشت قرمز و مرغ این ستاد همواره وارد عمل می‌شود و اجازه افزایش قیمت را نمی‌دهد و هر جا هم که قیمت کاهش یابد با حمایت از تولید ‌کننده و پرداخت مابه‌التفاوت قیمت توسط دولت به تولید‌کننده مانع ضرر تولید کنندگان می‌شود.
وی به تدابیر دولت برای کنترل بازار گوشت مرغ و قرمز با توجه به ورود به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: با توجه به میزان ذخایر و سرعت عمل که در ذخایر گوشت مرغ و قرمز وجود دارد در این حوزه هیچ گونه افزایش قیمتی با ورود به فاز دوم هدفمندی نخواهیم داشت.

 
نظرات شما
  •  

    نادر رشید گفت : ۹۳/۰۲/۰۶

    سلام جناب مدیر عامل مگه هر لیتر 100 تومان رو قیمت گازوییل نرفته مگه کرایه ها بالا تر از قبل نرفته 20 درصد هم رو قیمت نهاده ها وجوجه رفته حالا چجوری می خواهید توجیه کنید که قیمت مرغ گران نخواهد شد نکنه می خواهید صدقه سری براتون مرغ تولید کنیم

    پاسخ...
  •  

    حیدری گفت : ۹۳/۰۲/۰۶

    Itp عزیز چرا مطلب در مورد گرانی جوجه را انعکاس نمی دهی حا لا که قرار است قیمت مرغ تغیری نکند سهم جوجه باید 20% قیمت 4500 تومانی مرغ باشد . چرا تعزیرات ورود نمی کند.میدانم که چاپ نمی شود.ولی من به سایت شما رای دادم .پس انصاف را رعایت کنید.

    پاسخ...
  •  

    behnam گفت : ۹۳/۰۲/۰۷

    لابد كاهش پيدا ميكند اقاي مدير عامل يعني انكسي كه شما را منصوب كرده از شما نپرسيده رياضي شما چطور است اگه نميداني بدان افزايش هزينه توليد داريم(كرايه حمل+سوخت هيتر +دارو+...)ممكن شما با ان مرغهاي تاريخ نزديك چند مدتي رابازار پايين نگه داري لي مرغدار ها وقتي پايان دوره ديدند ضرر ميكنند بعضيهاشون ريسك نميكنند و جوجه نميريزند انوقت توليد كم ميشه وقتي توليد كم شد شم از شر ان مرغها خلاص ميشي بعد مرغ گرون ميشه اين روند تا حالا واز روز ازل ادامه داشته وخواهد داشت شما هم بهتره بري ومطالعه كني دراين زمي

    پاسخ...
  •  

    kamran گفت : ۹۳/۰۲/۰۷

    انصاف عالی پر فشار

    پاسخ...
  •  

    زمانی گفت : ۹۳/۰۲/۰۷

    افزایش حامل های انرژی و همچنین نهاده های دامی یعنی افزایش بهای تمام شده و ثابت ماندن قیمت در بازار یعنی حمایت از تولید کننده. این قانون رو از کدام کتاب اقتصادی انقباض نموده اید؟ با این روش فقط و فقط تولید کننده گان را به ورطه ی نابودی خواهید کشاند و تولید ملی را از بین خواهید برد همین و همین.

    پاسخ...
  •  

    مشایخی گفت : ۹۳/۰۲/۰۷

    با سلام تنها جایی که می توانیم حرفی بزنیم و عدهای از مسئولین بی مسئولیت ببینند itp است چرا کامنت های ما را نمی گذارید و انها را سانسور میکنید شنیدن حرف حق تلخ است مرغداران هیچ جا شنونده ندارند همه جا باید التماس کنند برای جوجه برای دان از همه بدتر برای پول مرغی که 80 روز پیش فروخته اند شما را به خدا این عادلانه است که همه نهاده ها نقد باشند ولی مرغی که مرغدار بد بخت دو ماه زحمت انرا کشیده با چک دو تا سه ماهه فروخته شود این دیگر جه حماقتی است فروش با زیر قیمت تولید چرا تولید ملی حمایت نمی شود؟؟؟؟

    پاسخ...
  •  

    اهوازی گفت : ۹۳/۰۲/۰۷

    پیشنهاد میشود در کارت جوجه قیمت هم درج شود تا از ضرر وزیان مرغداران توسط دلالان و واسطه که موجب افزایش قیمت جوجه میشود جلوگیری به عمل آید .

    پاسخ...
  •  

    محمد از نوشهر گفت : ۹۳/۰۲/۰۸

    ممنون.من مرغداری 60000 قطعه ای دارم. سالی 500000 لیتر گازوییل مصرف دارم. ضربدر 100 تومن افزایش قیمت سوخت میشه پنجاه میلیون! افزایش قیمت کرایه ها، جوجه،ذرت ، سویا، دارو، کارگر،نقدینگی و ...چرا نباید قیمت مرغی که قبل از هدفمندی هم سودی نداشت،افزایش پیدا کنه؟ itp عزیز:اگر از مسئولین گرامی جوابی واسه سوال ما مرغداران پیدا کردید منتظر خواندن آن هستیم.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۰۲/۰۹

    از گفتن قیمت مرغ افزایش پیدا نمیکند ناراحت نباشید چون هدف آروم کردن مردم و عوام فریبی است من مرغ را کیلوئی 16 تومان هم فروخته ام .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com