نقش اساسی دامپزشکی در سلامت و اقتصاد جامعه

نقش اساسی دامپزشکی در سلامت و اقتصاد جامعه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: دامپزشکی نقش اساسی در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند.
در این دیدار ابوالفضل معین نژاد ضمن خیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و طی سخنانی اظهار کرد: توجه و حمایت ویژه از سازمانی که صیانت از سرمایه‌های دامی کشور را عهده دار می‌باشد، با گذشت زمان نقش غیر قابل انکار خود را در خودکفایی تولید گوشت و دیگر فرآورده‌های خام دامی نشان خواهد داد.
وی با بیان اینکه مبارزه با بیماری‌های مشترک، درصد قابل توجهی از فعالیت‌های دامپزشکی را به خود اختصاص می‌دهد، تصریح کرد: دامپزشکی با نظارت بر بهداشت گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی در سبد غذایی مردم، نقش اساسی در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می‌کند.
فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: دامپزشکی وظایف بسیار خطیر و حساسی را بر عهده دارد که با اطلاع‌رسانی صحیح به مردم می‌توان به این سازمان در اجرای هر چه بهتر وظایف یاری رساند.
وی با توجه به نقش اشتغال در صنعت دام و طیور در این شهرستان (دامداری و مرغداری) از مدیر کل دامپزشکی خواست تا با جذب نیروهای متخصص نسبت به تقویت شبکه دامپزشکی شهرستان و کمک بیشتر به بهره برداران در این بخش اقدام نماید.
در ادامه موحدی دامپزشکی را خط مقدم مقابله با بیماری‌های دام عنوان کرد و افزود: با توجه به وظیفهٔ حساس دامپزشکی در سلامت جامعه می‌بایست شبکه‌های دامپزشکی بیش از پیش تجهیز و تقویت شوند.
وی ضمن تشکر از حمایت‌های فرماندار شهرستان از این بخش و توجه ویژه ایشان به مقوله بهداشت و سلامت در جامعه و همچنین استفاده مطلوب از ظرفیت‌های خوب دامداری در این منطقه، خواستار تعامل و همکاری بیشتر با این شبکه شدند.
در حاشیه این سفر گاوداری 15 هزار راسی در شهرستان آران و بیدگل از مکان‌هایی بود که از نزدیک مورد بازدید مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان قرار گرفت و با مشکلات بهره برداران این صنعت در منطقه آشنا شد.
مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در ابتدای این سفر با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل ضمن دیدار با کارکنان و تقدیر از تلاش‌های آنان، در جریان چگونگی روند ارائه خدمات و فعالیت‌های روزمره، نقاط قوت، مشکلات و موانع اجرایی این شبکه قرار گرفته و به بیان راهکارها و راهنمایی لازم جهت تسریع در امور جاری پرداختند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com