نهاده های دامی بایستی درکمترین زمان ممکن به دست دامدار برسد

نهاده های دامی بایستی درکمترین زمان ممکن به دست دامدار برسد
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نظارت های لازم بایستی انجام پذیرد تا نهاده های دامی در کمترین زمان ممکن به دست دامدار و تولید کننده واقعی برسد.
دکترمسعود محمدیان در نشست مشترک مدیران سازمان با تشکل ها، اتحادیه ها وتعاونی های دام و طیور، با بیان اینکه لازم است از طریق شرکت پشتیبانی اموردام و معاونت بهبود تولیدات دامی فرآیندی تعریف شود تا ضمن پرهیز از هرنوع بروکراسی اداری و بدون واسطه در کمترین زمان ممکن، نهاده های دامی مورد نیاز دامداران به دست آنان برسد گفت: روند توزیع نهاده ها بایستی به سمتی سوق داده شود که هیچگونه اعتراضی از طرف دامداران مشاهده نگردیده و روند توزیع با همکاری ومشارکت تشکل های صنفی، بسوی مدیریت توسعه یافته، با درنظر گرفتن حقوق بهره برداران و مصرف کنندگان حرکت نماید.
وی با بیان اینکه دامداران استان نبایستی هیچگونه دغدغه ای از بابت نهاده های دامی داشته باشند افزود: در چند ماه گذشته شاهد ثبات نسبی قیمت های نهاده ها بوده ایم که امیدوارم این روند ادامه یابد.
دکتر محمدیان با تاکید به اینکه اتحادیه های دام و طیور استان از نحوه مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام رضایت نسبی دارند اضافه کرد: تلاش سازمان بر محور توسعه همکاری و مشارکت بیش ازپیش با تشکل های صنفی قرار داشته و افزایش همکاری با نشست های تخصصی در این زمینه می تواند در شفاف سازی روند تعامل موثرتر واقع شود.
رئیس اتحادیه صنعت دامپروری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خواستار واگذاری توزیع نهاده‌های دامی به این اتحادیه شده و گفت: توزیع نهاده‌های دامی وعده‌ای است که مدت ها قبل به دامداران و تولیدکنندگان شیر داده شده اما تاکنون عملی نشده است.
مهندس صفدر پورعباس با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام باید مسئولیت توزیع نهاده‌های دامی را به عهده اتحادیه صنعت دامپروری بگذارد افزود: یک قلم از نهاده های دامی توسط شرکت پشتیبانی و اموردام در اختیار تعداد محدودی از واحدها قرار داده شده که البته میزان آن بسیار ناچیز بوده، به طوری که به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز واحدها نبوده و با آنچه وعده داده شده بود، فاصله زیادی دارد.

 
نظرات شما
  •  

    سید مجید نعیمی گفت : ۹۲/۰۳/۱۸

    مورخه 17خرداد ذرت برزیل قیمت تمام شده در استان گیلان 950تومان وسویای خارجی 1490تومان بصورت نقد نقد.فروش مرغ نقد 3750تومان.البته با قیمتهای فوق به وفور یافت میشود فقط معلوم نیست تفاوت قیمت اعلام شده توسط پشتیبانی های مراکز استانها که نجومی هم هست صرف چه اموری میشود!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com