هند ؛ 13میلیون دلارهزینه برای تولیدات زنجیره ای در ایالت کارناکا

هند ؛ 13میلیون دلارهزینه برای تولیدات زنجیره ای در ایالت کارناکا
در راستای سیاست افزایش تولیدات کشاورزی در ایالت کارناکا, دولت هند 13 میلیون دلار برای اجرای این طرح اختصاص داده است . این طرح 125 هزار هکتار را در برمی گیرد که صنعت مرغداری نیز شامل آن می شود . 
در راستای سیاست افزایش بهره وری و تولید اقتصادی گوشت مرغ ، واحدهای انفرادی تولید گوشت مرغ به سمت زنجیره ای شدن سوق داده می شوند تا با استفاده از پتانسیل های هر استان ، بهره وری در تولیدات گوشت مرغ بدون نیاز به افزایش در سطح تولید ، بالا برود.
دولت 22 میلیون دلار برای ارتقا سوختهای زیست محیطی بر اساس منابع پیچیده زیستی در نظر گرفته است.
دانشکده کشاورزی بنگلور نیز در اجرای این طرح با دولت همکاری میکند و این اطمینان را به دولت داده که به طور موثر بر روی تمامی مراحل من جمله بازاریابی و استخراج سوخت های زیست محیطی و حتی مراحل تحویل به تولید کنندگان محلی نظارت داشته باشد . 
اجرای این پروره در ایالت "دودابالاپور" چند فاکتور را در بر میگیرد که شامل ارتقا تکنولوژی های خاص , اطلاعات پشتیبانی سیستم و تامین موارد مورد نیاز است که به راحتی قابل دسترسی باشد .
این در حالیست که دانشکده کشاورزی بنگلور اجازه دارد تا هر زمان که لازم باشد در روند کارهای  واحدهای اجرایی منطقه "کریشی ویگنان کندرا" واقع در استان "هادوناهالی" تغییر ایجاد کنند ، لازم به ذکر است که اجرای این امر نیاز به راه اندازی واحدهای کشت و پردازش در هر دو استان هادوناهالی و ملکوته دارد .
کشاورزان میبایست برای عرضه محصولات به بازار با شرکت هاپکامز همکاری داشته باشند .
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com