هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف دلالان می‌شود

هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف دلالان می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.

صالح محمدی با اشاره به روند هوشمندسازی کالاهای اساسی در گیلان، اظهار کرد: توزیع هوشمند مرغ در گیلان و ۵ استان قطب تولید مرغ کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی از راه اندازی سامانه «ستکاوا» برای توزیع هوشمند مرغ در گیلان خبر داد و افزود: بسترهای فروش مرغ در استان‌های شمالی بویژه گیلان در سامانه «ستکاوا» طراحی و به اجرا در آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تمام فعل و انفعالات در تولید، توزیع و فروش مرغ در بستر سامانه «ستکاوا» صورت می‌گیرد.

محمدی ادامه داد: سامانه «ستکاوا» حلقه واصله تولیدکنندگان، بازاریان، اصناف، ناظرین، دامپزشکی و سازمان صمت جهت توزیع هوشمند مرغ در گیلان است.

وی، وجود شفافیت در بستر تولید، توزیع و فروش مرغ را از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» برشمرد و افزود: هوشمندسازی توزیع مرغ دست بسیاری از واسطه گری‌ها و دلالان را حذف می‌کند و تمام زنجیره تولید، توزیع و فروش مرغ در اتاق شیشه‌ای قرار می‌گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com