وجود 77 واحد دامداری نیمه‌کاره در خوزستان

وجود 77 واحد دامداری نیمه‌کاره در خوزستان
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان گفت: در سطح استان 77 واحد دامداری با مجموع ظرفیت 11هزار راس دام وجود دارد که با سرمایه اولیه دامداران تا سقف 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اما اکنون با توجه به عدم همکاری بانک‌ها، نیمه کاره رها شده‌اند.
جواد ابراهیمی، اظهار کرد: در حال حاضر به علت عدم همکاری بانک‌ها و تزریق نشدن منابع مالی، این واحدها به صورت نیمه کاره رها شده‌اند و وضعیت آن‌ها مشخص نیست.
وی افزود: در سطح استان 77 واحد دامداری با مجموع ظرفیت 11هزار راس دام وجود دارد که با سرمایه اولیه دامداران تا سقف 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اما اکنون با توجه به عدم همکاری‌ها نیمه کاره رها شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر به علت عدم همکاری بانک‌ها و تزریق نشدن منابع مالی، این واحدها به صورت نیمه کاره رها شده‌اند و وضعیت آن‌ها مشخص نیست.
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان اظهار کرد: اکنون نه دامدار پولی دارد که به تکمیل این واحدهای نیمه کاره بپردازد و نه این‌که دولت و بانک‌ها کمک می‌کنند تا شاهد تکمیل این واحدهای دامداری در استان باشیم.
ابراهیمی گفت: بانک‌ها از قوانین پیروی نمی‌کنند و گاها قانون شکنی‌هایی را انجام می‌دهند و این مسایل باعث شده تا 77 واحد دامداری در استان نیمه کاره رها شوند و بلاتکلیف باشند.
وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی انجام شده است تا با استفاده از دستورالعمل‌های جدید بتوان کمکی به تکمیل واحدهای نیمه کاره کرد. با این اقدامات بخشی از مشکلات دامدارانی که در این زمینه هزینه کرده‌اند حل خواهد شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com