ورود دادگستری برای حل معضل دامداری های قم ضروری است

ورود دادگستری برای حل معضل دامداری های قم ضروری است
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: دادگستری قم باید برای حل معضل دامداری های داخل شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
عباس ذاکریان سه شنبه شب در چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: دامداری ها یکی از معضلات جدی شهر قم است که باید هرچه زودتر این مشکل حل شود.
وی با اشاره به پلمپ برخی از مراکز دامداری غیر مجاز درقم از سوی شهرداری خاطر نشان کرد: به رغم انجام این کار، آنها پس از مدتی فعالیت خود را آغاز کردند.
وی با اشاره مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده 20 و ماده 55 شهرداری ، ورود دامپزشکی به این معضل را مهم عنوان کرد و گفت: این ظرفیت با ورود دستگاه قضایی کامل و نتیجه بخش خواهد شد.
ذاکریان با اشاره به تشکیل کلانتری ویژه شهرداری آن را ظرفیت مناسب برای حل چنین معضلاتی درشهر عنوان کرد، و افزود: با وجود چنین ظرفیتی باید همکاری میان دادگستری و مجموعه شهرداری برای حل معضلات شهری تقویت شود.
وی همچنین سوارکاری و وجود باشگاه های سوارکاری را از معضلات جدی قم و از دغدغه های شورای اسلامی شهر عنوان کرد،و افزود: چون در آموزه های دینی به این ورزش سفارش شده برخی آن را دستاویز قرار داده و اقدام به ایجاد باشگاه های غیر مجاز درسطح شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری می کنند.
وی همچنین عرضه و فروش غیر بهداشتی طیور در برخی نقاط شهر و عرضه ماهی در بازارهای هفتگی را از دیگر معضلات برشمرد.
ذاکریان دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل سگ های ولگرد خواستار انجام مطالعات و تحقیقات گسترده در خصوص روش های بهینه اتلاف آنها با استفاده از تجربه دیگر شهرها و حتی کشورها شد.
وی همچنین استقرار اکیپ هایی از شهرداری، کلانتری ها و دامپزشکی درسطح شهر جهت نظارت و کنترل بر تخلفات بهداشتی مختلف را ضروری عنوان کرد و تشکیل یک کارگروه مشترک میان شهرداری با دامپزشکی را نیز حائز اهمیت دانست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com