چرا نام ماهنامه “دامپروران” تغییر کرد؟

چرا نام ماهنامه “دامپروران” تغییر کرد؟
این، عنوان سرمقالۀ شمارۀ خردادماه 1396 مجلۀ “صنایع زیرساخت های کشاورزی، غذایی، دام و طیور” است که در واقع نام جدید ماهنامۀ "دامپروران" است که طی نزدیک به دو دهه گذشته به نقد و تحلیل های موشکافانه در تمامی موضوعات زیربخش های مختلف کشاورزی پرداخته و با دفاع جانانه و دلسوزانه در کنار شما تولیدکنندگان عزیز و فعالان عرصۀهای زراعت، باغبانی، صنایع دام و طیور، ماشین های کشاورزی و سیستم های نوین آبیاری، محصولات و فراورده های کشاورزی و صنایع غذایی؛ بوده است. شمامی توانید شرح کامل دلایل تغییر نام مجله را در سرمقاله آخرین شماره این ماهنامه مطالعه نمائید.
گفتنی است به رغم آنکه مجله دامپروران طی این سال ها با درج تحلیل ها و مقالات کاربردی و متنوع، طیف گسترده ای از مخاطبان را در تمامی بخش های مرتبط با کشاورزی در برگرفته است؛ ولی بعضا نیز به بهانه نام تخصصی آن، مورد قضاوت های سطحی، دور از واقعیت و غیر علمی نظیر: " چه ارتباطی میان دامپروری و آبیاری و ماشین های کشاورزی وجود دارد!؟" قرار گرفته است.
لذا تحریریه مجله، به منظور پاسداشت و احترام به نظر مخاطبان و منتقدان مثبت و منفی خود، پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بدون تغییر در محتوا و مضمون نسبت به تغییر نام نشریه اقدام نمود.
همچنین از این پس، مجله "صنایع زیرساخت های کشاورزی، غذایی، دام و طیور" به صورت تمام رنگی چاپ می شود و کماکان نسخه الکترونیکی آن با فرمت "پی دی اف" در سایت های تخصصی کشاورزی، دامپروری، صنایع غذایی و سایر سایت های اطلاع رسانی ویژه مطبوعات در دسترس علاقه مندان قرار داده می شود.

 
کلمات کلیدی مجله دامپروران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com