چشم انداز مرغداری کانادا

چشم انداز مرغداری کانادا
طبق گزارشات سرویس کشاورزی خارجی وزارت کشاورزی امریکا، انتظار می رود که صنعت مرغداری کانادا در سال جاری (2015) در مقایسه با سال 2014 میلادی رشد چشمگیری داشته باشد و سپس در سال 2016 میلادی رشدی متعادل و آرام در پیش بگیرد.
این گزارش در حالی رشد آرام و متعادل را برای سال 2016 میلادی پیش بینی می کند که تولیدات گوشت مرغ را با 1,130,000 متریک تن، 2 درصد بالاتر از سال 2015 میلادی برآورد می کند.
قیمت گوشت طیور همچنان رقابتی خواهند ماند و جایگزین گوشت گوساله که بهای گرانتری دارند. با مدیریت درست عرضه، مرغداران کانادا هزینه های تولید خود را از کارخانجات فراوری پوشش خواهند داد؛ بنابراین مرغداران عموماً از عوارض ناشی از نوسانات مربوط به بهای نهاده ها در امان خواهند بود. 
این گزارش، تولیدات گوشت مرغ کانادا در سال 2015 میلادی را 1,110,000 متریک تن پیش بینی کرده که انعکاس دهندۀ بهبود عملکرد این صنعت در مقایسه با سال های پیش است. بدین ترتیب، در مقایسه با سال 2014 میلادی، تولیدات گوشت مرغ کانادا در سال جاری 5 / 3 درصد رشد خواهد داشت ؛ نرخ رشدی که از اواسط 2000 میلادی تاکنون به چشم نخورد.
واردات گوشت مرغ در کانادا تحت سهمیۀ تعرفۀ خاصی تنظیم می گردد که تابع میزان تولیدات در سال گذشته است. از سال 2007 میلادی، واردات گوشت مرغ بدون گمرک برای کارخانجات فراوری به منظور صادرات مجدد تولیدات فراوری شده، منجر به افزایش حجم سهمیۀ تعرفه شده و بنابراین مجموع واردات گوشت مرغ بیش از 2 برابر حجم سهمیۀ تعرفه شده است.  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com