چشم اندازی خوش بینانه به تولیدات مرغداری در سال 2014

چشم اندازی خوش بینانه به تولیدات مرغداری در سال 2014
به گزارش Rabobank به دنبال کاهش بهای خوراک ، چشم انداز صنعت مرغداری در سال 2014 میلادی، رو به رونق است . 
طبق اظهارات یکی از کارشناسان : " با پایین آمدن بهای خوراک و نهاده ها ، و رقابتی شدن قیمت تولیدات مرغداری، و افزایش حجم صادرات در این اواخر ، تولیدات مرغداری جهان در سال 2014 مثبت و خوش بینانه به نظر می رسد ."
 
نوسانات منطقه ای 
به دنبال بهای بالای گوشت قرمز ، صنعت مرغداری امریکا در فصل های اخیر 2013 شاهد افزایش تدریجی سوددهی بوده و انتظار می رود که این روند در سال 2014 نیز ادامه داشته باشد ؛ اگرچه کاهش تدریجی تقاضا از سوی کشورهای آسیایی موجب به وجود آمدن چالش هایی برای این صنعت گشته است .   
پیش بینی های اخیر در اروپا ، حاکی از رشد 6 / 0 درصدی در این صنعت است که در راستای تقاضاهای اتحادیه اروپاست . 
در روسیه نیز پس از گذراندن یک سال سخت ، شرایط رو به بهبودی است که عمدتاً به دنبال پشتیبانی از قیمت های داخلی به وجود آمده است . 
در افریقای جنوبی ، چشم انداز یکسانی وجود ندارد. در حالی که صنعت مرغداری از قوانین جدید در مقابل واردات طیور برزیلی بهره می برد، این کشور واردات فراوان و رو به رشدی را از اتحادیهٔ اروپا تجربه می کند . 
آقای Mulder کارشناس اقتصادی اظهار داشت : " به دنبال عواملی نظیر کاهش تقاضا ، شیوع بیماری و رشد کند اقتصادی در کشورهای آسیایی چین و هند ، عرضه در این کشورها بیشتر از تقاضا گشته ؛ شاخص های موجود حاکی از بهبود شرایط برای این دو کشور مهم آسیایی در سال 2014 است ؛ اما در خصوص تایلند همچنان نگرانی عرضهٔ بیش از حد تولیدات وجود دارد. " 
در مکزیک نیز صنعت مرغداری در حال بازسازی و بهبود بازار داخلی است اما همچنان نگرانی از بازگشت انفولانزای طیور وجود دارد .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com