چهره تجارت کشاورزی در حال تغییر است

چهره تجارت کشاورزی در حال تغییر است
اقتصاددانان کشاورزی، در مورد چگونگی تحول صنعت کشاورزی و آینده آن صحبت می کنند.
در صنعت کشاورزی، موقعیت های مثبت فراوانی وجود دارد اما این که عملکرد صنعت چگونه است و چطور در حال تغییر می باشد را اقتصاددانان شرکت کننده در کنفرانس تامین کنندگان مواد اولیه انجمن صنایع خوراک آمریکا، تحلیل کرده اند.
جوزف کرنز، سازنده شرکت Kerns and Associates اظهار داشت: «بیش از آن که در مورد آینده این صنعت نگرانی وجود داشته باشد، جذابیت وجود دارد. از زمان ریاست جمهوری ریگان، دنیا گسترش بیشتری در این زمینه داشته است.»
ریچارد بروک، سازنده شرکت Brock Associates اظهار داشت که تغییرات انجام شده در طی پنج سال گذشته، ناگهانی بوده و باعث تحکیم و استحکام صنعت شده است:

- بیش از 50 درصد سیستم تعاونی آمریکا، از بین رفت و بالابرهای غیر لازم غلات، بسته شدند.
- بزرگ ترین کمپانی های ژنتیک دانه و کمپانی های شیمیایی، با هم ادغام شدند و تعداد بازیگردانان صنعت، 50 درصد کاهش یافت. صنعت کودسازی نیز به همین ترتیب پیش رفته است.
- 25 تا 30 درصد تجهیزات فارم ها، بسته شدند.

بروک اظهار داشت که کارهای فارم نسبت به قبل، در حال گسترش یافتن و پیچیده تر شدن است. در حالی که در سال های اخیر، 10 درصد از تولیدکنندگان دانه تغییر شغل داده اند یا بازنشسته شده اند، کشاورزانی که باقی مانده اند، تراز مالی متوازنی داشته اند و کاملاً حرفه ای عمل کرده اند.
براک گفت: «در تجارت کشاورزی، بازیگردانان و کشاورزان جدیدی وارد شده اند و نسل جدید نیز تکنیک های بیشتر و ایده های نوین تری دارند».
کرن اظهار داشت که مشکل افرادی که به تازگی وارد این صنعت شده اند، این است که نقش مهارت را در این تجارت، بسیار پر اهمیت می دانند.
کرن گفت: «کسانی که وارد صنعت شده اند، اهمیت زیادی به احساسات نمی دهند و نمی توانند احساساتشان را با هم به اشتراک بگذارند؛ زیرا که نسل این هزاره، بیشتر با تکنولوژی سر و کار دارند».
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com