چوب بی تدبیری مسئولان را مردم و دامداران می‌خورند

چوب بی تدبیری مسئولان را مردم و دامداران می‌خورند
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تأکید بر اینکه همیشه پای دلالان در نوسان قیمت‌های بازار در میان است، گفت: کمبودی در زمینه گوشت مصرفی مردم وجود ندارد ودامداران نیز مانند مصرف‌کنند‌ه‌گان چوب بی‌نظارتی دولت بر بازار و قیمت‌ها را می‌خورند چرا که دلالان تعیین کننده نرخ ها در سایه غفلت مسئولان هستند.
محمد‌رضا امیری‌کهنوج با بیان اینکه دامداران سود اندکی از تولید و نگه داری دام به دست می‌آورند، افزود: فاتحان اصلی آشفته بازار کنونی در تمامی زمینه‌ها سودجویانی هستند که دارایی تولید‌کنند‌گان را با قیمت اندک به تاراج می‌برند.
نماینده مردم فاریاب، کهنوج، منوجان، رودبار‌جنوب و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از نبود نظارت در بازار مواد پروتئینی و افزایش هر روزه قیمت‌ها، تصریح کرد: تنها راه جلوگیری از فشار بر زندگی مردم و کاهش هزینه‌ها نظارت دقیق بر قیمت‌ها است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تأکید بر اینکه همیشه پای دلالان در نوسان قیمت‌های بازار در میان است، گفت: متأسفانه گوشت قرمز نیز از دخالت سودجویان در قیمت‌گذاری در امان نمانده و دچار افزایش قیمت شده است.
وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه گوشت مصرفی مردم وجود ندارد، افزود: دامداران نیز مانند مصرف‌کنند‌ه‌گان چوب بی‌نظارتی دولت بر بازار و قیمت‌ها را می‌خورند چرا که دلالان تعیین کننده قیمت‌ها در سایه غفلت مسئولان هستند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به مشکلات دامداران و افزایش هزینه‌‌های تولید، تصریح کرد: متأسفانه سودی که نصیب دامدار از فروش گوشت تولید خود می‌شود بسیار ناچیز بوده و کفاف هزینه‌ها را نیز نمی‌کند.
نماینده مردم فاریاب، کهنوج، منوجان، رودبار‌جنوب و قلعه‌گنج در مجلس با بیان این مطلب که قیمت مواد پروتئینی مردم با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان باید به صورت جدی کنترل شود،‌ گفت: گوشت نیز یکی از مایحتاج اساسی مردم است که در صورت مصرف سلامت افراد را تضمین می‌کند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: در روز‌های اخیر قیمت گوشت قرمز در حالی افزایش یافته که نرخ خرید و فروش دام زنده ثابت مانده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com