کاهش قابل توجه قاچاق دام

کاهش قابل توجه قاچاق دام
مدیرعامل اتحادیه دامداران با بیان این که تعداد واحدهای پرواربندی دام در کشور به 27 هزار واحد رسیده و ثبت شده است، گفت: اما در حال حاضر 40 درصد این واحدها به دلیل کاهش قیمت گوشت و افزایش هزینه‌ها خالی مانده و سوت پایان بقیه این واحدها به صدا درآمده است.
سعید سلطانی با اشاره به این که هیچ صحبتی با اتحادیه در خصوص عرضه گوشت منجمد نشده است، اظهار داشت: در ماده قانون افزایش بهره‌وری، قانون به صراحت اعلام کرده اتخاذ هر تصمیمی بدون حضور نماینده تولیدکنندگان باطل است و تا کنون هیچ فردی با ما درباره عرضه گوشت منجمد صحبتی نکرده است.
وی با بیان این که قاچاق دام در سال جاری کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، تصریح کرد: با آزادسازی دام سبک و همچنین قیمت پایین گوشت ما شاهد کاهش این مسئله هستیم.
مدیرعامل اتحادیه دامداران با انتقاد از این که چرا گوشت باید هم چنان با کاهش قیمت عرضه شود، یادآور شد: پیشنهادات بسیاری از جمله خرید تضمینی از سوی دولت و سایر پیشنهادات داده شده ولی گوشت‌های تولیدی روی دست تولیدکنندگان مانده و با توجه به این که اتحادیه تلاش بسیاری برای بالا بردن وزن لاشه گوسفند به 20 درصد نموده ولی همچنان شاهد واردات و سایر مسایل دیگر هستیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com