کمبود متیونین در بازار خوراک روسیه

کمبود متیونین در بازار خوراک روسیه
به گزارش رسانۀ خبری روسی Soya News ،تولیدکنندگان خوراک دام و طیور با کمبود بی سابقه متیونین مواجه شده اند که منجر به افزایش قیمت این محصولات و در نهایت افزایش قیمت خوراک ترکیبی شده است .
در سه هفته گذشته قیمت متیونین در حدود 25 درصد افزایش داشته و مدیر کل شرکت Vitasol نیز کمبود متیونین و افزایش قیمت ها را تایید کرده است. بنا به تحقیقات انجام شده دلیل این کسری موجود در بازار، تغییر سیاست شرکت Evonik (بزرگترین تامین کننده متیونین بازار روسیه) است. این شرکت در راستای راه اندازی کارخانه جدید خود در سنگاپور، حجم زیادی از متیونین را به آن منطقه فرستاده است. متیونین به مشتریان اروپایی فقط با عقد قرارداد تحویل داده می شود.
رییس شرکت Volga Orgnistez (یکی از تولید کنندگان متیونین ) در مورد چگونگی این افزایش قیمت ،اظهار داشت: این شرکت برای افزایش ناگهانی تقاضای متیونین آمادگی نداشت زیرا معمولا در تابستان با کاهش فروش مواجه می شده است. ما هنگامی متوجه کمبود متیونین در بازار شدیم که از سوی افرادی که با شرکت Evonik کار می کردند، تماس های بسیاری برای تامین اسید آمینه مورد نیاز آنها دریافت کردیم، ولی براساس تعهدی که داریم ملزم به تامین نیازهای مشتریان خودمان هستیم .
بر اساس پیش بینی کارشناسان از آنجایی که روسیه هیچ شانسی برای پیدا کردن منبع جایگزین ندارد، افزایش قیمت متیونین در هفته های آینده همچنان ادامه خواهد داشت و همین موضوع موجب افزایش قیمت خوراک ترکیبی می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com