گوشت 10 هزار تومانی و مرغ 4400 تومانی توزیع می‌شود

گوشت 10 هزار تومانی و مرغ 4400 تومانی توزیع می‌شود
سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی با بیان اینکه از فردا توزیع گوشت 10500 تومانی و مرغ 4400 تومانی توسط اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف، آغاز می شود، اعلام کرد: البته این قیمتها تحویلی بوده و برای فروش آنها از 4 تا 10 درصد بستگی به هزینه‌ها در هر استان به دست مصرف کننده می‌رسد.
علی پور کاوه با بیان اینکه از فردا شنبه 19 اسفند اتحادیه‌ها و تعاونیهای مصرف، توزیع گسترده گوشت، مرغ ، برنج و میوه در 31 استان کشور را آغاز می کنند، گفت: در ایام پایانی سال تقاضا برای کالاهای اساسی معمولا افزایش می یابد به همین علت برای پاسخگویی به این تقاضا در ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت شد ، از شنبه 19 اسفند کالاهای اساسی در دسترس مردم قرار می گیرد.
سخنگوی ستاد تنظیم بازار نوروزی تصریح کرد: مقرر شده است، اتحادیه‌های سراسری کارکنان دولت، اتحادیه سراسری فرهنگیان، اتحادیه کارگران برای اعضای تحت پوششان 4 کیلو گوشت قرمز منجمد برمبنای هر کیلو 10 هزار و 500 تومان ، گوشت مرغ با قیمت 4 هزارو 400 تومان تحویل بگیرند.
مدیر کل دفتر تامین و توزیع کالا وزارت صنعت، معدن وتجارت یادآور شد : همچنین برای هر کدام از این اتحادیه‌ها، برنج هندی با قیمت 3 هزارو 600 تومان در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: تصمیم ویژه دیگری هم در ستاد تنظیم بازار گرفته شد که درهفته بعد بطور گسترده انواع برنج وارداتی در نمایشگاهها ،شبکه های صنفی منتخب استانی و سایر شبکه هایی که سازمان صنعت، معدن وتجارت تدارک ببینند ، عرضه شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com