گوشت مرغ منجمد از کشور ترکیه وارد کشور می شود

گوشت مرغ منجمد از کشور ترکیه وارد کشور می شود
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی روزهای آینده گوشت مرغ منجمد از کشور تکیه وارد بازار کشور خواهد شد .
عباداله اکبری افزود: به همین منظور دو مباشر برای واردات دو هزار تن گوشت مرغ منجمد از کشور ترکیه انتخاب شده اند که طی چند روز آینده در شبکه های توزیع تعیین شده در کشور عرضه خواهد شد.
وی افزود: در این زمینه مقرر شده است از چهاردهم ماه جاری هر هفته مقدار 150 تن گوشت مرغ منجمد از گمرکات ترخیص و در شبکه های تعیین شده توزیع شود.
وی گفت: برای تثبیت قیمت گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان مقدار 6 هزار تن کنجاله سویا برای صنعت مرغداری اختصاص یافته که 5 هزار و 600 تن آن جذب و ذخیره سازی شده است.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار از شمالغرب گفت : ۹۱/۰۵/۲۲

    آقای اکبری عزیز سویای جذب و ذخیره سازی شده برای ماه مبارک رمضان سال بعد استفاده خواهد شد

    پاسخ...
  •  

    مسئول كارگاه قطعه بندي از اصفهان گفت : ۹۱/۰۵/۲۲

    اينقدر اين اعداد را به رخ مردم نكشيد. 2000 تن مرغ، مصرف نصف روز كشور هم نيست. واردات هيچ گاه نمي تواند چاره تامين مرغ كشور را بكند. مرغ مصرفي مردم بايد از طريق بيست و هفت -هشت هزار مرغداري سراسر كشور تامين شود.

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۱/۰۵/۲۲

    الحمدا... مشکل مرغ حل شد البته نه از طریق حمایت از تولید داخل بلکه از طریق پرداخت یارانه به مرغ وارداتی مهم نیست مهم اینه که مشکل حل شد من نمی دانم آقایان مدعی اند کمبود تولید نداریم التهاب بازار هم بعد شبهای قدر می خوابد و دیگر تقاضای زیادی برای مرغ نیست وارادات از این بعد هدفی جز به نابودی کشاندن تولید کننده ندارد پس چرا این سیاست ادامه دارد من که نمی دانم

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۱/۰۵/۲۲

    خدا انشاا... ریشه این مسولین که مرغ وارد می کنند رو از بین ببره که تیشه به ریشه مرغدار می زنند به جای انکه مرغ وارد کنند ذرت وسویای 400 و800 تومانی وارد کنند نه اینکه از روزی که به اصطلاح سویا یک کم اومده پایین ذرت 300 تومان رفته بالا 700 تومان اقای مسول ایا فکر میکنی ترکیه یا برزیل به شما لطف کرده مرغ یخی داده خیر میدونه شما دارید تولید کننده خودتون رو از بین میبرید بیشتر کمکتون میکنه اگه راست میگید از اونا ذرت وسویا ارزون یخواهید اگه یک گرم به شما دادند من به عنوان یک تولیید کننده قبول دارم قیمت5500 مرغ زنده زیاد بود ولی قیمت3600 تومان الان نیز به دلیل قیمت دان بالا اصلا منطقی نیست چون ذرت وسویا وگندم از واقعیت شنیدن قیمت توسط شما وتهیه وپول دادن توسط ما مرغدارها زمین تا اسمون فرق داره پس مشکل تولید کنندگان رو ریشه ای باید علاج کرد نه اینکه سریع واردات انجام داد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار بدهکار گفت : ۹۱/۰۵/۲۳

    در هیچ کجای دنیا دیده نشده جز ایران که ذرت وسویا رو آزاد بخری بعد مرغ رو به زور به قیمت دولتی ازت بگیرن.واقعا جای تاسفه .در آمل کشتارگاهها به لطف حمایت مسئولین استانی مجوز خروج مرغ داده نشد ودر چند روز گذشته کشتارگاهها سودهای میلیاردی به جیب زدند خصوصا در آمل ومازندران.کشتارگاهها مرغ را به قیمت دولتی از مرغدار خریدند وبه قیمت آزاد در تهران فروختند بدون هیچ کنترلی از سوی دولت.سودی که مرغدار باید می برد تا بدهی های گذشته رابدهد به جیب کشتارگاهها رفت تا بخوبی ازآب گل آلود ماهی بگیرند.البته این غیر از سودی بود که بابت سویای دولتی گرفتند.سویایی که در اوج بحران به مرغدار باید داده میشد به کشتار گاهها داده شد .واقعا جای تاسفه.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com