اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌های دام و طیور قزوین

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌های دام و طیور قزوین
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان، کشتارگاه‌های دام و طیور استان قزوین به‌صورت ویژه کنترل می‌شوند.

دکتر امیر جوادی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان قزوین در جلسه ای که با حضور مدیران و مسئولان بهداشتی کشتارگاههای دام و طیور برگزار شد، بر اهمیت رعایت ضوابط بهداشتی در روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان که شاهد افزایش تقاضا در بازار هستیم در تولید فرآورده های خام دامی تاکید کرد و گفت: افزایش تولید فرآورده‌های خام دامی در این روزها نباید تاثیری در کاهش کیفیت محصول تولیدی داشته باشد و در همین راستا نظارت‌های دامپزشکی در این ایام تشدید خواهد شد.

جوادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: با عنایت به اهمیت تامین گوشت و مرغ عموم مردم در تعطیلات نوروز، کشتارگاه‌ها باید برنامه تعطیلات خود را طوری تنظیم کنند که کمبودی در زمینه مایحتاج مردم احساس نشود.

وی همچنین تصریح کرد: بازرسان دامپزشکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز بازدیدهای سرزده از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دارند تا ایمنی غذایی مصرف کنندگان به نحو احسن تامین شود.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق شماره‌تلفن 4رقمی1512 با اداره کل دامپزشکی استان قزوین در میان بگذارند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com