جوجه نر MV کاب وارد بازار اندونزی شد

جوجه نر MV کاب وارد بازار اندونزی شد
شرکت کاب وانترس سمینارهایی را برای معرفی جوجه نر جدید خود به نام کاب ام.وی (Cobb MV) به بازار اندونزی برگزار می کند. اندونزی یکی از بازارهای مهم جوجه آسیا است که در حال حاضر تخمین زده می شود که 25 میلیون مرغ اجداد دارد.
این سمینارها توسط توزیع کنندگان کاب در این کشور جزیره ای برگزار شد.
دکتر استیو بولدن (Dr. Steve Bolden) مدیر تیم پشتیبانی فنی جهانی شرکت کاب گفت: «ما از این که برای صحبت در مورد جوجه جدید کاب ام.وی به اندونزی برگشته ایم بسیار هیجان زده هستیم. جوجه ام.وی در آب و هوای مختلف، از جمله آب و هوای گرمسیری مانند آب و هوای اندونزی، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.»
دکتر اورلاندو فرناندز (Dr. Orlando Fernandez)، مدیر پشتیبانی فنی بخش آسیای کاب، گفت: « قابلیت زندگی، قابلیت تخم گذاری و تبدیل خوراک به گوشت این جوجه نر جدید، در مقایسه با جوجه MX، بهبود یافته است. ما در تمامی بازارها شاهد این تفاوت بودیم، جوجه کاب ام.وی عملکرد بسیار بهتری داشته است.»
سندی ایروان (Sandy Irawan)، مدیر فروش کاب در بخش آسیا، اظهار داشت: « هدف ما این است که به مشتریانمان کمک کنیم تا به عملکرد بهتری دست پیدا کنند. ما با به اشتراک گذاشتن تخصص های فنی خود به مشتریان کمک می کنیم تا از تمامی پتانسیل ژنتیکی این جوجه جدید بهره ببرند».


 
کلمات کلیدی cobb مرغداری مالزی مالزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com