سرمایه گذاری Cobb هلند در ایجاد تسهیلات مدرن برای توسعۀ تولیدات

سرمایه گذاری Cobb هلند در ایجاد تسهیلات مدرن برای توسعۀ تولیدات
Cobb به منظور توسعۀ تولیدات ، علاوه بر امکانات گستردۀ موجود در هلند، تسهیلات و امکانات مدرن و به روزی در این کشور استقرار داده است . این امکانات جدید که با مطالعه و بررسی کامل و به منظور پرورش مرغ مادر گوشتی است در جنوب هلند و در شهر Eindhoven مستقر خواهد شد ؛ضمن آنکه یک واحد تجاری مرغ گوشتی در مرکز هلند در خصوص استفادۀ بهینه از این امکانات جدید و مدرن Cobb 500 مطالعه و بررسی می کند .
این مجتمع جدیدالاحداث عظیم مشتمل بر 26 واحد تولید، پرورش و مطابق با شدیدترین استانداردهای زیست محیطی است . مدیر عامل Cobb اروپا آقای Roy Mutimer اظهار کرد : "این سرمایه گذاری در هلند بخشی از تعهدات ما به صنعت مرغ گوشتی اروپا، خاورمیانه، و افریقاست و به ما این امکان را می دهد تا مشتریان خود را با بهترین امکانات فنی – تخصصی و تولیدات مرغوب و با کیفیت تأمین کنیم . "  
این مجتمع مجهز به یک واحد مرغداری مجزا برای نگهداری طیور نر و ماده در طول دورۀ تخمگذاری و از سن 20 تا 60 هفته است . به منظور کاهش احتمال بیماری، پولت ها در واحدی مجزا نگهداری می شوند. سیستم های تغذیه و آب آشامیدنی مجزا برای هر بخش این امکان را فراهم می سازد تا میزان جذب در هر قسمت جداگانه اندازه گیری شود. تخم مرغ ها در هر قسمت جداگانه جمع آوری و به طور اتوماتیک علامت گذاری می شوند. همچنین وزن گیری اتوماتیک طیور، اطلاعات روزانۀ دقیقی را در اختیار مرغدار قرار می دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com