نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد

نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد
شرکت صدور احرار شرق با برند بن‌زا، روز ۱۳ دی‌ماه، نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته» را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. این نشست با حضور کارشناسان و متخصصان صنعت دام و طیور و همچنین صاحبان مزارع و پرورش‌دهندگان طیور برگزار شد.
در این نشست، مدیر تحقیقات و توسعه شرکت صاشکو به تبیین تکنولوژی به کار رفته در محصولات بن‌زا، مخصوصا محصول جدید «بن زا کلسیم» پرداخت. 
گفتنی است که تکنولوژی کیلات پیشرفته، از طراحی و سنتز نوآورانه بهره می‌برد که اثراتی فراتر از بهبود جذب عناصر معدنی که تنها خاصیت کیلاته‌های رایج است را به طرز معجزه‌آسایی نشان می‌دهد.
“مکمل‌های کیلاته معدنی بن‌زا برای دام، طیور، آبزیان و زنبورعسل، محدودیت و ناکارآمدی مکمل‌های معدنی و کیلاته رایج را ندارند. همچنین، بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و از طریق ایجاد تعادل در سیستم متابولیکی موجود زنده، ویژگی‌های مطلوب کمی و کیفی گله را به طور همزمان افزایش و ویژگی‌های نامطلوب را کاهش می‌دهند. “



همچنین در این نشست، نتایج تحقیقات درباره محصول بن‌زا ‌چیکن و محصول جدید و منحصر به فرد «بُن‌زا کلسیم» توسط محققین و اساتید دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه تبریز، گیلان، دانشگاه صنعتی اصفهان و اراک ارائه شد. 
بن‌زا ‌چیکن، یک مکمل غذایی حاوی عناصر ضروری برای رشد و پرورش طیور است که با استفاده از تکنولوژی کیلاتهای پیشرفته تولید شده است. بن زا کلسیم نیز یک متابولیسم اپتیمایزر حاوی کلسیم است که با بهره‌گیری از همین فناوری تولید شده است و تاثیرات ویژه بر تنظیم متابولیسم دارد.
در ادامه نشست، سوالات و ابهامات مهمانان مطرح و پرسش و پاسخ در خصوص تکنولوژی کیلاتهای پیشرفته انجام شد. 



از دیگر اتفاقات جذاب این نشست، اعلام نتایج مسابقه نام‌گذاری محصول جدید بن‌زا بود. این مسابقه که با هدف انتخاب نامی خلاقانه و متناسب با ویژگی‌های محصول جدید بن‌زا برگزار شده بود، با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان مواجه شد. نام‌ برگزیده از بین نام‌هایی که معیار‌های مسابقه را رعایت کرده بودند، انتخاب و اعلام شد. اسامی برندگان در این لینک قابل مشاهده است. 



نشست تخصصی «کلسیم، کلات پیشرفته، مزایای ناشناخته» با استقبال کارشناسان و متخصصان صنعت دام و طیور و همچنین صاحبان مزارع و پرورش‌دهندگان طیور مواجه شد. این نشست، فرصتی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه تکنولوژی کیلات‌های پیشرفته و همچنین، مزایای استفاده از این فناوری در صنعت دام و طیور بود.
در انتها، مهمانان گرامی به ضیافت شام دعوت شدند


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com