کار زیبای بن دا فرآور؛ تعامل رسانه و روابط عمومی در رویداد پیوند

کار زیبای بن دا فرآور؛ تعامل رسانه و روابط عمومی در رویداد پیوند
به همت بن‌دا فرآور صورت گرفت
تجلیل از علی میرزا خانی در رویداد «پیوند: تعامل رسانه و روابط عمومی»

رویداد «پیوند: رسانه و روابط عمومی» یکشنبه 22 مرداد در مرکز نوآوری بن دا با حضور فعالان رسانه و روابط عمومی برگزار شد که در آن علاوه بر برگزاری پنل تخصصی و سخنرانی از فعالیت‌های «علی میرزاخانی»، روزنامه‌نگار حوزه اقتصاد تجلیل شد.
 به گزارش روابط عمومی بن‌دافرآور، در این رویداد که آرش سروری اجرای آن را برعهده داشت، رضا کاظمی دینان از مدیران پیشکسوت حوزه روابط عمومی از اهمیت ارتباط روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات به عنوان عناصر مکمل هم سخن گفت و خواستار توجه مدیران روابط عمومی به علم ارتباطات به عنوان راهکار ارتقای جایگاه کسب و کارها شد. 
همچنین حسن نمکدوست دکترای ارتباطات و روزنامه‌نگار در سخنانی غفلت از اخلاق در مسیر روابط عمومی ها را مساله امروز حوزه رسانه خواند و یادآور شد که در نسل گذشته اساتید علم ارتباطات بر سازنده بودن روابط به جای تخریب آن تاکیده داشته اند. 
در ادامه این رویداد، بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه بن دا فرآور، «سعید مرجوی» با اشاره به اینکه تلاش دارد پاسخ اعتماد کشور به خود را با اعتماد به جوانان بدهد، گفت: من نهالستانی دارم که سرشار از استعدادهای جوان است و امیدوارم باغ بزرگ پر میوه جوانان ایرانی، به رشد و توسعه کشور کمک کند. 
در این مراسم همچنین از تلاش های علی میرزا خانی سردبیر سابق روزنامه دنیای اقتصاد و سردبیر فعلی رسانه فردای اقتصاد تجلیل شد. علی میرزاخانی به مدت سه دهه در حوزه رسانه های اقتصادی کشور فعالیت داشته و تاثیر مهمی در رشد جایگاه رسانه‌ای داشته است. 
در بخش پایانی این مراسم نیز پنل تخصصی تعامل میان رسانه و روابط عمومی برگزار شد که دکتر عاطفه موسوی، حسن عمیدی مشاور رسانه و تبلیغات دلپذیر، فرزاد جشمیدی روزنامه نگار،  مدیر روابط عمومی گلرنگ، بهزاد قبادی سردبیر خبرگزاری بازار، هوراد رنگچی سرپرست ارتباطات پاکشو و حمیدرضا کاکاوند رییس هیات مدیره شرکت تعاونی تامین نیاز صنایع آرایشی و بهداشتی به بیان نظرات خود پرداختند. 
شرکت بن دا فرآور با نام تجاری بایولوئنس، مجموعه ای دانش بنیان و علم محور است که بزرگترین تولید کننده آنزیم و پروبیوتیک در غرب آسیا محسوب می‌شود و در حوزه‌های تخصصی  شوینده، لبنی، خوراک دام و طیور، مواد غذایی، نساجی، الکل و نشاسته به فعالیت مشغول است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com