کاهش استرس با نوشیدن آب ؛ مکمل ضد استرس نوین

کاهش استرس با نوشیدن آب ؛  مکمل ضد استرس نوین
در نمایشگاه VIV آسیا، کمپانی تغذیۀ دام دکتر Eckel ، آخرین دستاورد خود را معرفی کرد : محصول ضد استرس محلول در آب "MagPhyt WS" که با ترکیب چند عصارۀ گیاهی، منیزیم زیستی قابل دسترس ، و ویتامین C به سرعت استرس را پایین می آورد. 

استرس مستلزم واکنش فوری و سریع است 
در شرایط پر استرس و چالش برانگیز، تولید کننده نیاز به یک آرام بخش فوری برای حیوانش دارد تا نشانه ها و عوارض استرس را برطرف سازد. در چنین شرایطی معمولاً فرصتی برای تغییر خوراک نیست؛ راه حل در آب آشامیدنی است! 

محصول MagPhyt WS در واقع چیزی بیشتر از منیزم و ویتامین C و آرامش بخش است. با توجه به فرمولاسیون آن برای حل پذیری سریع و ترکیباتی که این محصول در بر دارد، در مقابل شرایط استرس زا پرنده را ایمن نگه می دارد به سرعت پرندۀ مضطرب را آرام می سازد و شرایط پایداری را برای او حفظ می کند. این به معنی سلامت بیشتر طیور، آسیب و جراحات کمتر، لاشۀ بهتر و سالم تر، و کاهش تعداد تلفات است. 

چیزی بیشتر از منیزم 
از نظر منیزم موجود در این محصول آلمانی با کیفیت، سازنده به دو منبع با ارزش منیزم تکیه کرده: سیترات منیزم و گلیسینات منیزم. علاوه بر این، ویتامین C و عصاره های گیاهی نیز هستند. 
تیم محققین کمپانی دکتر Eckel موفق شدند مواد اولیۀ مختلف را در این ترکیب به نحوی گردآوری کنند که بقایایی در بدن پرنده به جا نگذارد. محصول MagPhyt WS پودر بسیار دانه ریزی است که به مخزن اصلی آب اضافه می گردد و به محض افزودن سریع حل می شود و به طور یکدست در آب آشامیدنی پخش می شود. هیچ نیازی نیست که خوراک طیور تغییر کند. 
مدیر فروش ارشد کمپانی دکتر Eckel در رابطه با این محصول جدید اذعان داشت: "MagPhyt WS یک تأثیر همه جانبه و کامل بر روی پرنده به جا خواهد گذاشت. بوی اسطقدوس ملایمی به آب آشامیدنی می دهد که آن رامطبوع می سازد. تأثیری بسیار سریع و باورنکردنی بر روی حیوان دارد و شما به وضوح می بینید که حیوان آرام شده است. این اثرات در آزمایشات اولیۀ کمپانی بر روی فارم بوقلمون و مرغ به اثبات رسیده است. محصول MagPhyt WS در بازار کشورهای اروپایی و برخی کشورهای آسیایی موجود است.  
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com